Friday 6 October 2017

Flytte Gjennomsnittet Khan Akademi


ACCA (ASSOCIATION OF CHARTERED CERTIFIED ACCOUNTANTS) ACCA ble etablert i 1904, ACCA er det globale organet for profesjonelle regnskapsførere med 147.000 ACCA-medlemmer og 424.000 studenter i over 170 land. Deres mål er å tilby forretningsrelevante, førstevalgskvalifikasjoner til personer med søknad, evne og ambisjon rundt om i verden som søker en givende karriere innen regnskap, økonomi og ledelse. ACCA-kvalifikasjonen er en profesjonell kvalifikasjon i regnskap som er anerkjent over hele verden. Kvalifikasjonen utvikler regnskapskunnskaper og ferdigheter samt faglige verdier. Dette betyr at du kan bygge en vellykket karriere som økonomi profesjonell i enhver bransje. Det er sterkt fokus på faglige verdier, etikk og styring. Dette er viktig fordi yrket beveger seg mot styrket adferdskodeks, regulering og lovgivning. Og det er økt fokus på profesjonalitet og etikk i regnskap. Den ACCA profesjonelle kvalifikasjonen: Utstyrer deg med internasjonal praktisk kunnskap og ferdigheter som gjør at du kan jobbe i forskjellige land rundt om i verden. Hjelper deg med å bygge din selvtillit til å ta utfordringer i det internasjonale faglige arbeidsmiljøet. Gjør deg i stand til å bli leder i regnskap, økonomi og revisjon yrker. Tillater deg å få følgende priser på vei til ACCA-medlemskap: Diploma i regnskapsøkonomi Business Advanced Diploma i regnskapsøkonomisk Business BSc (Hons) grad i anvendt regnskap fra Oxford Brookes University. Gir deg muligheten til å videreføre MBA i Oxford Brookes University etter å ha vært et ACCA-medlem. Karrieremuligheter for ACCA-studenter, tilknyttede selskaper og medlemmer: Finansiell regnskap Ledelse regnskap Revisjonsskatt Budsjettkontroll styring Banken Finansdirektør (CFO) Konsernsjef Forretningsjef Hvem er ACCA Egnet for universitetsstudenter med regnskapsførende store CAT-tilknyttede selskaper Indehavere av ACCA8217s Diplom i regnskapsmessig amp Business 1 bilde med størrelse på 4 x 6 ID eller fødselsattest (oversatt til engelsk og notarisert) eller Passport For de som ønsker å kreve dispensasjon: Bachelorgrad (oversatt til engelsk og notarisert) Universitetsutskrift på engelsk og notarisert) ACCA Syllabus: (14 papirer) (bestått karakter: 50) Unntak vurderes kun på grunnlag av kvalifikasjoner som inneholder relevant innhold til ACCA-papirer. Unntak vil bli bekreftet ved tidspunktet for en student8217s første registrering med ACCA. Unntak vil kun bli tildelt ved tilveiebringelse av studenten8217s ferdigstillingsbevis, faglig transkripsjon (og offisielle engelske oversettelser der det er aktuelt). Innehavere av CAT-kvalifikasjoner eller ACCA8217s Diplom i Regnskapsmessig Business vil bli unntatt F1, F2 amp F3 av ACCA-kvalifikasjon. Vennligst besøk følgende lenke for mer informasjon om fritak: accaglobalenstudentacca-qual-student-journeyexemptions. html Tidsgrense for å fullføre ACCA: Studentene vil ha syv år for å bestå eksamenene på profesjonelt nivå (P1, P2, P3, P4 og P5) . Det er ingen tidsgrense for å overføre grunnleggende nivå. Gjennomsnittlig tid for å fullføre ACCA er 3 til 4 år Initial engelsk krav: ACCA pålegger ikke noen engelske krav for å kunne studere ACCA-programmene, det anbefales at students8217 engelsk nivå svarer til IELTS 5.5 eller TOEFL 500 eller fullføre FTMS8217 Engelsk plasseringstest Undersøkelser og innledende registreringskrav () Computerbaserte eksamener (CBE): tilgjengelig for de første 4 papirene Organisert og overvåket av FTMS Kambodsja med jevne mellomrom. Fleksibel å velge eksamenstid Resultatet vises øyeblikkelig på dataskjermen ved slutten av eksamen. Frist for første registrering: ca. 20 dager før CBE-datoen. Papirbasert eksamen (PBE): tilgjengelig for alle papirer Organisert av ACCA i mars, juni, september og desember Eksamenstid og datoer er fastsatt Frist for innledende registrering: ca. 20 dager før følgende eksamenmeldingsfrist: 17. august, 10. november amp 2 Feb for Mar eksamener 3. november, 16 februar amp 3 mai for juni eksamener 9 feb, 17 mai amp 2 august for september eksamener 10 mai, 16 aug nov 1 nov for des eksamener () FTMS vil bistå sine studenter i første registrering og eksamen registrering . Hva skal budsjetteres for ACCA () () Vennligst kontakt FTMS for mer informasjon om studieavgift, rabattpolitikk, timeplan og foreleserprofiler. Hvorfor velge å studere ACCA med FTMS FTMS er et singaporeansk treningsfirma med mer enn 25 års erfaring med å gi undervisning for profesjonelle kvalifikasjoner i verden. FTMS er autorisert av ACCA UK til å organisere FIAACCA datamaskinbaserte undersøkelser i Kambodsja. FTMS er tildelt av ACCA UK Gold og Platinum status for sine sentre rundt om i verden. De er prestisjetunge anerkjennelse for ACCA-undervisere. FTMS kurs er utført av ACCA lokale og internasjonale medlemmer med intensiv forelesning erfaring, praktisk kunnskaper og ferdigheter i regnskap, økonomi og revisjon FTMS gir undervisning for alle ACCA papirer med hyppige inntak som vil tillate elevene å øke sin studie. FTMS tilbyr assistanse til sine ACCA-studenter ved første registrering og undersøkelsesregistrering hos ACCA UK FTMS tilbyr assistanse til sine ACCA-studenter som ønsker å forfølge ACCA-studie hos FTMS Singapore eller Malaysia. FTMS har utdannet medarbeidere fra KPMG, PwC, EY, BDO, ANZ Royal Bank og andre internasjonale og lokale organisasjoner. ACCA-forberedelseskurs ved FTMS Elevene kan velge enten (1) å studere hele ACCA-profesjonelle programmet (14 papirer) for å bli ACCA UK medlemmer eller (2) for å studere de valgte papirene for å forbedre ønsket kunnskap og ferdigheter. I sistnevnte tilfelle vil studentene bli oppnådd tilstedestatt på slutten av kurset. ACCA forberedelseskurs er planlagt om kveldene og helgene som ikke påvirker elever8217 arbeider eller studerer tidsplan. Det er mange ACCA inntak per år: Januar, april, juli og oktober inntak: for papirer F1 F4 for å forberede CBE Januar inntak: for den andre Papir for å forberede PBE i juni juli inntak: for de andre papirene for å forberede PBE i desember ACCA forberedelseskurs utføres i kombinasjon av Khmer og engelsk (for F1 8211 F3) og 100 på engelsk (for de andre papirene) av erfarne forelesere hvem er ACCA memberaffiliates Kursusstruktur er utformet slik at elevene kan fokusere sin studie effektivt på eksamenene. Kursstrukturen består av: Orienteringsøkt. Elever skal veiledes hvordan de skal delta på ACCA-forberedelseskursene på FTMS effektivt. Undervisningsfaser: forelesere vil forklare i detalj alle sentrale kjerneområder av emnene, gi illustrasjonseksempler og veilede elevene hvordan man bruker kunnskap og ferdigheter i eksamensspørsmålene. Selvstudiefaser mellom kontaktklasser. elevene får studieplanleggere til å gjennomgå tidligere leksjoner og forberede seg på de kommende leksjonene. Fremgangstest. elevene skal få fremgangstest for å rettferdiggjøre det de har lært godt og hva de trenger for å forbedre revisjonsfasen: forelesere vil oppsummere alle papirene på en systematisk måte og praktisere eksamensspørsmål for hele pensum pensum. Mock eksamen: elevene vil bli bedt om å sitte for mock eksamener med ACCA eksamen format. Skript vil bli merket med detaljert tilbakemelding slik at elevene kan forberede seg godt til de kommende eksamenene. For ytterligere informasjon om ACCA kurs i Kambodsja, ta kontakt med 2. etasje, Western University Building, Sangkat Boeung Kok II, Khan Toul Kork, Phnom Penh Mobiltelefon: 855 (0) 010 92 55 45 Mobiltelefon: 855 (0) 077 555 091DesertSpeak Hei, Noen her forstår grunnlaget for å gjøre en 90 full økning av Modern High School. Med lavkonjunktur på randen og folket blir avskrevet. eller flytte ut. Er dette et godt trekk. Personlig er jeg ganske sjokkert og vurderer om det er verdt prisen. En studiekostnad for studenter i 2101 ville koste 2 soverom flat på leie for hele året i Dubai i 2004. Eventuelle synspunkter. Arent-skolene skulle være mer filanthoppiske, subsidierte og gjenopprette kostnader over en periode. Dette ser ut som en 2 års all utvinning med en økning for å flytte til nye lokaler. Eventuelle pekere. Folk .. foreldre. Wanderer skrev: En studiekostnad for studenter i 2101 ville kostnaden for 2 roms leilighet på utleie for hele året i Dubai i 2004. Hei vandrer og velkommen til Dubai forum. Gebyrer i 2101 Mente du 2009 eller 2010 Eller noe annet To roms leiligheter i Dubai i 2004 ville ha vært omtrent 50k-70k. Selv om det høres dyrt, er det en rekke skoler som belaster dette beløpet som skoleavgift i 2008-2009, selv om det ikke er mange som er på klasse ett nivå. Se listen over Dubai internasjonale skoler for avgifter. Den moderne videregående skole belastet AED 14k-21k årsavgift for 2007-2008 så vidt jeg vet. Har de gitt deg tall for 2008-2009 Kunnskaps - og menneskelige utviklingsmyndigheten Dubai (KHDA) legger begrensninger på gebyrøkningene som skolene er tillatt, tror jeg det var 16 i fjor, så hvis skolen spør etter mer, kunne det Vær sikker på å kontakte KHDA for å spørre om skolen kan gjøre det. Det var skoler i fjor som forsøkte å gjennomføre store økninger, men til slutt kunne det ikke etter at KHDA var involvert. Vennligst bruk forumet for spørsmål, ikke PM-systemet. Ok, jeg har nettopp sett en rapport i Gulf News fra fredag ​​23. januar 2009 om Dubai MHS avgifter økning (gebyr tabellen har blitt lagt til DMHS siden på dubaifaqs). Nå forstår jeg. Tilsynelatende var honorarene økende godkjent av KHDA, noe som virker overraskende at de vil stige med 45 for 2009-2010 og 45 igjen for 2010-2011. Jeg trodde at KHDA hadde en lavere grense på hvor mye avgifter kunne gå opp. Gulf News rapporterte at KHDA sa quote Når endringen i avgiftsstrukturen er implementert, vil skolen ikke få lov til å få ytterligere økninger de neste tre årene. Vi forstår at ikke alle foreldre har råd til en slik økning i den nåværende økonomiske situasjonen. Derfor har vi tillatt økningen på betingelse av at GEMS-skolen ville bidra til å gi et akseptabelt alternativ, quote Uansett hva det betyr. Hva er en akseptabel alternativkvot, og hvordan går GEMS med det? Flytt elevene til en av de andre GEMS-skolene med lavere avgifter. Det er ikke første gang GEMS har blitt lambasted i pressen - se GEMS-avgifter øke fra november til desember 2006 (selv om det Tid til slutt tillatte departementet ikke økningen i slutten). Vennligst bruk forumet for spørsmål, ikke PM-systemet. Dubai Eye radio hadde en live telefonsamtale med hr. Varkey fra GEMS-gruppen som diskuterte gebyrene øker. Det var ikke Sunny Varkey, sjefen, men en annen, jeg skjønte ikke helt - Dino Han var på med Jessica Swann og Akhtar Khan. Blant de tingene som hr. Varkey sa, var DMHS-skoleavgiftene økt på grunn av at skolestedet måtte flytte fra nåværende sted til et annet sted som er en tomt fem ganger større. Jeg trodde han sa at flyet var tvunget på dem, og noe om Dubailand. For tiden er DMHS i Jumeirah (et dyrt område å leie), så kanskje de flytter til Dubailand. Leie på nåværende tomt har økt 479 fra AED 3,0 millioner til over 29 millioner per år. Jeg antar at hvis nytt tomt er 5x større, vil ny leie bli vesentlig mer igjen. Forhåpentligvis ikke 5x mer. Hvis det er 2500 studenter (jeg vet ikke, jeg trodde jeg så det somewere), betyr det at AED 11-12k av hver studiekostnad går bare mot landleie - jeg vil anslå at 60-70 av de totale inntektene som Dubai MHS mottar fra student avgifter. Radio-presentatører sa at de mottok mange meldinger fra lyttere som uttrykte sin misnøye med økningen (det sannsynligvis setter det mildt). Mr Varkey gjorde det poenget at skolavgifter normalt er regulert, men kostnadene deres er ikke regulert. Noen av gebyrene og kostnadsøkningene de siste 4 årene som han oppgav, var skoleavgiftene økt 39 lærersalar økte 49 andre personalekostnader økt med mer enn 60 ansatte overnatting koster opp 512 møbler og andre fasiliteter koster 159 visum koster mer enn 100 På spørsmålet om hva som skjer med GEMS-fortjenesten Varkey sa at skolens fortjeneste reinvesteres til samme skole eller nye skoler. Foreldre som har økonomiske vanskeligheter (f. eks. mistet jobb) kan få gebyrer for utleie. Varke var ikke spesifikk om vilkårene. Han sa noe om et GEMS Cares-program for å hjelpe foreldre med økonomiske problemer. Varkey sa så langt 35 foreldre hadde bedt om overføringsbevis, 25 til en annen GEMS-skole, som etterlater 10 utenfor GEMS-nettverket. Dubai Modern High School fortjeneste han anslått til AED 2-3 millioner per år. Han ville ikke gi GEMS-grupperesultat, da det er et privat selskap. Igjen, hvis det er 2500 studenter på DMHS, betyr det at hver student bidrar med AED 800 - 1200 per år til DMHS-overskuddet. De 90 kostnadene øker (45 per år) tilsvarer ca 8000-10000 AED per år tilleggsavgifter (jeg baserer det på kommentar fra hr. Varkey at avgifter øker i gjennomsnitt ca AED 800 dhs per måned per student) Dubai Eye tekstmeldingssystem ble oversvømt med negative kommentarer på avgiftsturen. Ms Swann på slutten sa at 100 av sms-meldingene var negative, og de mottok 5 per sekund (som går ut til ca. 300 per minutt). Mr Khan sa de siste ti minuttene mottok theyd 25 meldinger. Minst en av dem kan trenge å gjøre et oppfriskningskurs i Math. Ville Mr Varkey gi dem en rabatt hvis de dro til Dubai MHS Jeg må si at jeg var overrasket over hvor rasjonell og begrunnet var Varkey kom over (i motsetning til presentatørene som jeg syntes var åpenbart partisk mot Varkey og GEMS, spesielt mot slutten - kanskje de prøvde å pander til de negative tekstmeldingene som helles i). Jeg ville ikke være på Mr Varkeys side, men han gjorde sine poeng tydelig, og jeg trodde, ganske. Jeg kan imidlertid ikke garantere nøyaktigheten av dem - og det er verdt å merke seg at GEMS har en rekke skoler. Overnattingskostnader kan ha gått opp for lærere på enkelte skoler, men hvis GEMS ikke gir DMHS-lærere overnatting, så er kostnadsøkningen litt av en rød sild. Og siden GEMS Group er et privat selskap, har de ingen forpliktelse til å avsløre økonomiske detaljer. Derfor kan tallene som Varkey gav, ikke bli verifisert uavhengig av hverandre. Vi må bare velge om de skal tro dem eller ikke. Det er riktig at hr. Varkeys kommentar om leien på 29 millioner AED er riktig, og det er 2500 studenter, det er lett å se at GEMS ikke tjener penger ut av skolen. Inntekter fra 2500 studenter er omtrent 42,5 millioner AED. Lærer lønn ved 4000 dhs per måned (en gjetning - kan være for høy), og 200 lærere (igjen, gjetning), legger opp til AED 9,6 m. Jeg vet ikke om Dubai MHS gir overnatting for lærere, kanskje ikke. Uansett, etter lærere og leie, er Dubai MHS igjen med ca. AED 4 millioner for å betale for visum, lønn for administrativ ansatte, lærerinnkvartering (hvis det er oppgitt), bøker og andre ressurser, telefon, vann, strøm og så videre. AED 4 millioner (omtrent AED 350k-350k per måned) høres ikke ut som mye for alt det. Det er uten tvil sant at bedrifter og folk sliter økonomisk, og å kjøre en skole for å tjene penger er ikke en lett ting å gjøre i beste tider. Det som også er sant er at GEMS er en profittvirksomhet, og som sådan, hvis de sliter økonomisk, kommer de ut av drift. Ingen kommer til å kausjonere dem ut, og derfor, hvis Dubai MHS skulle løpe med tap, forventer jeg at Theyd vurderer å lukke den ned (Mr Varkey slags underforstått det i radio diskusjonen). Så hva er en god økning for å holde DMHS åpen da Nei økning 45 per år (90 totalt) Mindre Mer Hvor mye Vennligst bruk forumet for spørsmål, ikke PM-systemet. Utstedelsen av honorarene på Modern High School Dubai (MHS) var i nyhetene de siste dagene, og foreldrene arrangerte protester utenfor skolen. Flere rapporter pekte på at de påkrevde 90 gebyrer økningen faktisk var en 110 avgifter økning siden andre år 45 økning var på allerede økte avgifter for 2009-2010. Synes å være litt av et styggt triks på GEMS-skolens side. For eksempel: Grad 11 amp 12 avgifter for 2008-2009 er AED 20.880 45 økning bringer den til AED 30.276 (GEMS sier 2009-2010 avgifter er AED 30.270) 90 økning bringer det til AED 39.672 (GEMS sier 2010-2011 avgifter er AED 43.890 ) Protester hadde en effekt. Mohammed Darwish av kunnskapen og den menneskelige utviklingsmyndigheten Dubai (KHDA) har instruert skolen å redusere mengden økning, og at GEMS ikke ville være i stand til å lade de nye honorarene inntil elevene hadde flyttet til den nye skolen campus. Ifølge en rapport i The National i morges, sa Darwish at de vil være i stand til å belaste foreldrene kun 45 prosent av økningen i første år og resten av økningen i andre år, og legger opp til 90 prosent, men Men Varkey fra GEMS sa sitat Etter diskusjonen sa KHDA at avgifter kunne øke med 45 prosent i første år og 31 prosent i andre. Dette truet prosjektets økonomiske levedykt og derfor ble vi etter videre diskusjon med KHDA gitt skriftlig godkjenning for en gebyrøkning på 45 prosent i det første driftsåret i den nye bygningen og 45 prosent i andre år. Sitat Som kommer over som om GEMS prøvde å være for smart med halvparten og gjøre det høres ut som mer var mindre. Jeg trodde jeg også hørte på radioen at foreldre som ikke hadde råd til økningen, kunne søke om økonomisk støtte fra regjeringen, men jeg har ikke funnet noe annet om det ennå. National rapporterte at over 300 MHS Dubai foreldre hadde søkt GEMS for subsidier. Vennligst bruk forumet for spørsmål, ikke PM-systemet. Det er et par rapporter at Modern High School gjenoverveier flyttingen til nye lokaler som førte til den store økningen i første omgang. Tilsynelatende kan DMHS være i stand til å holde seg der de er etter å ha vurdert eiendommen sin omtanke (lyder som en konsekvens av den plutselige vendingen i eiendomsmarkedet i Dubai i stedet for medfølelse fra utleierens side), men på dette stadiet er det bare en mulighet. Det var et brev fra DMHS-rektor, Darryl Bloud, som sa at det er en mulighet for at varselet om å forlate kan bli tilbakekalt etter at huseieren har re-vurdert det, et trekk som støttes av myndighetene. Foreldre får et valg av 1. Flytt til nytt nettsted med 45 økninger i år og 31 økning neste år (effektivt en 90 økning). 2. Bo på nåværende lokaler med 25 økninger i år og 16 neste år (effektivt 45 økning) De gode nyhetene dårlige nyhetene er at KHDA sier at hvis DMHS ikke beveger seg, kan de ikke øke sine avgifter med mer enn det som normalt er tillatt (16 hvert 2. år). De blir behandlet på nivå med hver annen privat skole. Denne leieøkningen kan ikke overføres til foreldrene, ifølge Mohammed Darwish, sjef for lisensiering og kundeforhold hos KHDA (Khaleej Times 04.03.2009). Men Sunny Varkey, formannen for GEMS Dubai, sier at hvis de ikke har lov til å implementere 45-økningen, vil de flytte til de nye lokalene og kreve 90 uansett. Vi må skifte til den nye skolepremien i april, (Khaleej Times 04 mars 2009 ) Det nye akademiske året for Dubai MHS starter 5. april 2009. Så med mindre GEMS bygger en ny skole ut av Lego i neste måned med tusenvis av montører, må det bety at den nye skolebygningen allerede er bygget eller nesten fullført, med mindre GEMS planla å belaste foreldrene før byggingen ble påbegynt. men det var ikke tillatt jeg trodde Vennligst bruk forumet for spørsmål, ikke PM-systemet. En rapport i Gulf News i morgen (18. mars 2009) basert på en rundskriv fra MHS Dubai, sier at skolen vil flytte til de nye boligene i Nad Al Sheba. Undersøkelsen som gir foreldrene et valg mellom avgifter øker i de gamle lokaler, og avgifter øker med nye lokaler, resulterte i liten støtte for å bo på de gamle lokaler med en gebyrøkning (det var selvfølgelig et populært tredje valg ikke tilgjengelig - ingen gebyrer øke). MHS Dubai, eller GN-rapporten, sa ikke hva det generelle responsnivået var (tidligere rapporter indikerte at mange foreldre nektet å svare i det hele tatt). Trumpestemningen kom imidlertid fra Kunnskaps - og menneskelige utviklingsmyndigheten (KHDA) som ignorerte valgene i den moderne videregående skole og sa om de bodde på Al Wasl-stedet, så behandles theyd som det samme som andre skoler, med andre ord Dubai MHS ville ikke få lov til å øke honorarene for 2009-2010 hvis det var en økning for 2008-2009, eller det ville være begrenset til 16 så vidt jeg vet. Jeg vet ikke om det var en økning for 2008-2009 skjønt. Khaleej Times legger til en kommentar fra GEMS som sier at enhver konsesjon som har blitt gitt til foreldrene, vil bli revurdert før begynnelsen av studieåret 2010-2011, citer. Men det beste er spart for sist. Ifølge Gulf News, sa en GEMS-talskvinne at vi har lyttet veldig nøye til hva foreldrene har sagt og var forberedt på å ofre flytningen til den nye bygningen. quot. Jeg lurer på hvor mange foreldre som trodde at de var nøye lyttet til av GEMS Vennligst bruk forumet for spørsmål, ikke PM-systemet. Nivåresultat AB 57 A 8211 E 98.2 3 eller mer A 8211 E 93.1 2 eller mer A 8211 E 100 Verdi Lagt til 0,27 Vi er utrolig stolte av våre 13 studenter som har oppnådd gode resultater i sine A-nivå eksamener. Passeprosenten på 98,2 med 57 karakterer på A 8211 B er en reell oppgave av innsatsen fra alle våre studenter. Dette er i en reformtid hvor januareksamenene er fjernet, noe som gjør suksess vanskeligere. Flertallet av studentene oppnådde minst en av de beste A-B-karakterene, og gjennomsnittsgraden per oppgang steg til en B. Det er utvilsomt et stort sett med resultater og en fullt fortjente av en årsklasse preget av deres innsats, fellesskap og evne til å støtte andre. Alle deres anerkjennelser er grundig fortjente og et bevis på deres harde arbeid og motstandskraft. Av spesiell oppmerksomhet er den vesentlig positive verdiøkningen for denne kohorten. Med GCSE-ytelsen så høy hos Tudor Grange, er det faktum at sjette formprestasjonen faktisk overgår dette og legger til ytterligere verdi, et vitnesbyrd om undervisningsstandardene og den store innsatsen til elevene. Vi kan være sikre på at den sjette formularen er blomstrende og oppnå sitt mål om å levere gode resultater og destinasjoner for alle våre studenter, enten det er universitet, lærling eller sysselsetting. I år feirer vi vår første Oxbridge-suksess med Victoria Kearsey, og han fikk et sted på New College, Oxford for å studere Law og Hena McGhee for å studere økonomi ved Jesus College, Cambridge. I tillegg til disse fantastiske prestasjonene har alle våre destinasjonsresultater vært gode med et stort antall studenter som går videre til Russell Group Universities og andre høyt anerkjente kurs. Antall studenter som får plass på prestisjefylte høyere læringsmuligheter har også økt, blant annet de på Grant Thornton BBC og RSL Finance. Blant de mange individuelle suksesshistoriene, oppnådde følgende studenter alle sine karakterer i hver av sine nivåer: Ravi Chauhan Victoria Kearsey Omer Khan og Mark Richmond. Det er også verdt å merke seg at år 12 har satt en veldig høy bar med sin prestasjon i AS-eksamenene. På grunn av A Level reform er dette den første kohorten der flertallet ikke sitter ekstern eksamen. Men de som gjorde i de ureformerte fagene av: Matematikk Videre Matematikk Medievitenskap PE IKT Regjeringen amp Politikk Musikk Teknologi Geografi Spansk Tysk og Produktdesign oppnådde 55 karakterer på A eller B. Disse elevene er godt rustet til å bygge videre på dette i år 13 og oppnå sine valgte destinasjoner. De ansatte og guvernørene på Tudor Grange er utrolig stolte av prestasjonene i den sjette formen som fortsetter å vokse i popularitet år etter år. Det er mest beroligende å se studentens utvilsomme suksess i dette stadig skiftende utdanningslandskapet. Det er tydelig at Tudor Grange Academy kan levere resultatene og destinasjonene våre studenter så fort fortjener. Fremgang 8 0,59 Oppnåelse 8 6,1 (B) Engelsk og matematikk A-C 90 Ebacc 51 Ebacc oppføringer 74 Merværdi (ca.) 1045 Tudor Grange Academy GCSE-resultater 2016 Tudor Grange Academy Solihull har nok en gang oppnådd stor suksess med et annet sett med svært imponerende GCSE-resultater. Vi er glade for at innsatsen til studenter og ansatte har blitt belønnet med slike høye karakterer på tvers av fagområdet. Skolene vurderes nå på et bredere spekter av GCSE-utfall, og Tudor Grange fortsetter å oppnå fortreffelighet over hele linja. Studentene har jobbet utrettelig, støttet av sine familier og et dedikert og høyt kvalifisert stab. Vi har sett fremragende karakterer, spesielt i engelsk og matematikk, EBacc og de nye tiltakene i fremgang 8 og oppnåelse 8. Regjeringen har omdefinert suksess for skoler og våre studenter har virkelig levert. Etter de siste årene har eksepsjonell prestasjon på engelsk og matematikk som plasserte Tudor Grange i de 5 beste ikke-selektive skolene i landet, 90 av elevene oppnådde igjen A-C i dette nøkkelen. Dette bør plasseres ved siden av EBacc-tallet på 51 som ligger godt over nasjonalgjenomsnittet. Med den nye Progress 8-poengsummen på 0,59 og en prestasjon 8-poengsum på 6,1, har Akademiet produsert gode resultater for studenter på alle utgangspunkter. Vi er spesielt fornøyd med fremgangen som disse tallene viser, da de indikerer at Tudor Grange legger til verdi for alle elevene. Disse resultatene forsterker absolutt Tudor Grange Academys status som en av de høyest mulige, ikke-selektive skolene i landet. Blant de mange individuelle suksesshistoriene oppnådde følgende studenter en karakter i minst 8 fag: Kate Adams, William Blay, Kerina Chauhan, Emma Eaton, Oliver Jones, Matthew Pagan, Zayn Richards, Lisa Rinnhofer, Iwan Tebbs og Holly Watton. Kate Adams oppnådde en prestisjefylt A-klasse i 13 fag med William Blay som registrerer A i 12 fag. Emma Eaton, Matthew Pagan, Zayn Richards, Iwan Tebbs og Holly Watton oppnådde alle 11 A-karakterer. Resultatene følger videre fra skolens suksess på A-nivå i forrige uke. Vi er så stolte av våre A-nivå resultater og universitetet og lærestedene de bidro til å sikre. Det faktum at sjette formutviklingen faktisk legger til ytterligere verdi, bygger på suksess ved GCSE og fortsetter å forbedre år til år, er et vitnesbyrd om undervisningsstandardene og den store innsatsen til studentene. Vi er glade for at så mange av våre studenter velger å holde seg i vår sjette form og fortsette reisen til bestemmelsen av deres valg hos oss ved deres side. De ansatte og guvernørene på Tudor Grange Academy er utrolig stolte av prestasjonene av alle våre 11 studenter. Det fremgår av disse resultatene at Tudor Grange Academy, selv i et stadig skiftende utdanningsklima, kan levere eksepsjonelle resultater som gir alle studenter muligheten til å lykkes i neste fase av livet. Mr Darren Turner, MA Ed Tudor Grange Academy Solihull

No comments:

Post a Comment